مرجع بازی های فشرده اندروید و کامپیوتر

دانلود بازی های فوق فشرده و کم حجم

مرجع بازی های فشرده اندروید و کامپیوتر

دانلود بازی های فوق فشرده و کم حجم

مرجع بازی های فشرده اندروید و کامپیوتر

مرجع بازی های و برنامه های رویایی و فوق فشرده شده🤩🇮🇷
‌‌

ارتباط با پشتیبانی در واتساپ:
09165253951

دانلود آهنگ ارشاد حواس پرتی

جمعه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۰۱:۵۸ ب.ظ

 

دانلود آهنگ ارشاد حواس پرتی

 

آهنگ حواس پرتی ارشاد

تو کت آدم نمیره

عشقی که واسش میمیرد واسش بمیره

میگفت هر چی که پشتم میگه

توروخدا باور نکن من با چشم خودم میگم

گفتم از شکست میترسم این کارارو با من نکن

چند روز نرو بعدش نیا و با یسری حرفا خامم نکن

حال و روز منو زدی خراب کردی

گرفتم حواس پرتی دم به دقیقه

پیش اونی تماسامو هی میکنی تماس رذی

خوشیامو کردی کنسل

دلم از نبودت بد میترسه

بذار برو هیچی نگو

با قلب من هر کاری کردی بسه

ارشاد حواس پرتی

دانلود آهنگ حواس پرتی ارشاد

دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbpsدانلود آهنگ با کیفیت 128 kbps

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۱۵
compressed Game

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی