مرجع بازی های فشرده اندروید و کامپیوتر

دانلود بازی های فوق فشرده و کم حجم

مرجع بازی های فشرده اندروید و کامپیوتر

دانلود بازی های فوق فشرده و کم حجم

مرجع بازی های فشرده اندروید و کامپیوتر

مرجع بازی های و برنامه های رویایی و فوق فشرده شده🤩🇮🇷
‌‌

ارتباط با پشتیبانی در واتساپ:
09165253951

دانلود Grand Theft Auto: San Andreas فوق فشرده شده برای اندروید 200 مگابایت

 

عنوان بازی

Gta sa

دسته اکشن ماجراجویی
نسخه V10
حجم فایل 200 مگابایت

اتومبیل دزدی بزرگ: سَن آندریاس یک بازی ویدئویی غیرخطی در سبک اکشن-ماجراجویی و جهان باز از مجموعه بازی‌های اتومبیل‌دزدی بزرگ است که توسط راک‌استار نرث توسعه یافته و به وسیلهٔ راک‌استار گیمز منتشر شده‌است. اتومبیل‌دزدی بزرگ: سَن اَندریاس پنجمین بازی از سری بازی‌های جی‌تی‌ای به‌شمار می‌رود

توجه:

 

دانلود بازی GTA V اندروید

 

عکس های بازی جی تی ای سن اندرس

Grand Theft Auto San Andreas - جی تی ای سن اندرس اندروید

Grand Theft Auto San Andreas - جی تی ای سن اندرس اندروید

Grand Theft Auto San Andreas - جی تی ای سن اندرس اندروید

Grand Theft Auto San Andreas - جی تی ای سن اندرس اندروید

دانلود بازی GTA: San Andreas اندروید (بروز رسانی مهر 98)

‌‌

قیمت بازی:فقد 5هزار😍

 

جهت خرید و دانلود بازی کلیک کنید👇

 

‌آموزش نصب:

نظرات  (۳۱)

رمز فایل چیه

سلام اقای مدیر بی زحمت میشه بگید رمز فایل چیه

 

Lashing cheat ramp to nemigi

عزیز رمزش فشرده سازیش چیه

پاسخ:
سلام عزیزم رمزش تو سایت دانلود و رو خود فایل فشرده هم نوشته بود
رمز اینه:
 CompressedApk.com

سلام به آقای مدیر برنامه خسته نباشید من بازی رو نصب کردم وارد بازی شدم ولی یک مشکل داره مشکلش اینه که وقتی وارد بازی میشی گزینه آفلاین رو می زنی یک صفحه سیاه میاد دیگر بازی رو نشان نمیده لطفا راهنمای کنید تا بازی رو انجام بدیم باتشکر

سلام رمز رو با حروف کوچک بزنید با حروف بزرگ بزنید اشتباهه

سلام باید  پوشه دیتا رو در مسیر android/data کپی کنید

بچه‌ها رمز فایل بازی این است compressedapk.com 

سلام چرا وقتی میزنم روی فایل نصبی میگه نمیتونی بارگیریش کنی

سلام میگم چجور دان کنم

۱۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۶:۲۱ امیرعلی تشکری ابوالقاسمی

بچه‌ها رمز فایل پایین هست👇👇👇👇👇

compressedapk.com

همش باید کوچک باشه

پاسخ:
🌹🌹

سلام.واسه اندروید چنده

داداش عالیییییی تمام و کمال نصب کردم اجرا کردم

پاسخ:
🌹🌹

عالی بود مرسی اونایی هم که میگن نمیاره باید در پوشه دیتا بریزیدش

پاسخ:
🌹🌹

شما باید رمز فایل رو به حروفکوچک وارد کنید تا بیاد.

عالی بود ممنون از بازی من نصب کردم وخیلی خوب امد

 

مدیر میشه کمکم کنید من میزنم رو فایل نصبی چند فایل دیگر میاره که برنامه روی اونا نیست

  

پاسخ:
طبق‌ آموزش نصب پیش برید‌
حافظه گوشیتونم‌ یکم آزاد باشه

ببخشید دوستان این جی تی ای برای اندروید چنده؟

لطفا جواب بدید

پاسخ:
اندروید بالا 4.4 و 5 میاره،

فیل مصلی در برنامه رار دان میشه ولی چطور نصبش کنم

پاسخ:
فایل نصبیو‌ از طریق خود اینترنتت‌ دانلود کن که خراب نشه

باید رمزی که میزنیم تمام کلمه هاش کوچیک باشه چون cوaبزرگ هستن میگه رمز اشتباهه

من همینو با مود cleo گیر اوردم ای کاش با قیمت رایگان بدین

این اقای ناشناس راست میگه منم رایگان از تو یوتیوب گیرش اوردم اونم نسخه لایت یعنی نسخه ای که میتونم توش ماشین بریزم حجمشم 130 مگ بود نه دیویست تو همون سایت کمپرسد اپک هم گیرش اوردم حداقل قیمتو کم کنین نامردا

 

هه هه شما همتون اسکل هستید بابا سایت احمق gta sa توی گوگل هستش رایگان دانلود کنید انقدر شما میخواهید پول در بیارید که حتی gta sa هم پولی گذاشتید سایت احمق مزخرف الاف بیشعور پدر سگ گوه

سلام این بازی واسه اندروید 6 و رام 2 میخونه

 

من بازی نصب کردم میرم توش دکمه سمت راست پاین میزنم بعد نفحه بازی سیه میشه دیگه نمیاد

سلام من فایل دیتا رو دانلود کردم ولی تو دانلود ها نیست چیکار کنم

سلام ای بازی ویروسی است

آقای مدیر خر میریم از سایت های دیگه دانلود میکنیم با حجم ۱گیگ برای زبان اصلی و ۲ گیگ برای دوبله فارسی مجانی هم هست 

داداش باید رایگان می دادی ترو خدا رایگان بده قسم ت دادم رایگان بده

 

سلام من الان بازی رو نصب کردم وارد بازی میشم میاد بیرون اندروید گوشیم هم ۱۱ هستش چیکار کنم راهنمایی کنید

میشه چی تی ای شوی رو رایگان کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی