مرجع بازی های فشرده اندروید و کامپیوتر

دانلود بازی های فوق فشرده و کم حجم

مرجع بازی های فشرده اندروید و کامپیوتر

دانلود بازی های فوق فشرده و کم حجم

مرجع بازی های فشرده اندروید و کامپیوتر

مرجع بازی های و برنامه های رویایی و فوق فشرده شده🤩🇮🇷
‌‌

ارتباط با پشتیبانی در واتساپ:
09165253951

دانلود بازی Resident Evil 6 با حجم فوق فشرده 6 مگابایت

چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۱۳ ق.ظ


 

Resident Evil 6،برخلاف چیزی که گیمر های کهنه‌کار از یک Resident Evil انتظار داشتند. نسخه‌ی ششم از این سری، بیشتر به یک بازی اکشن تبدیل‌شده بود تا یک بازی ترسناک! حس ترس در این نسخه، تا حدودی از بین رفته بود. کپکام زمان معرفی بازی، اعلام کرد که بازی RE6 قرار است سوپرازی بزرگ، ترسناک‌تر و اکشن تر از همیشه باشد. بااینکه Capcom به قول خود در مورد اکشن تر» بودن، عمل کرد؛ اما بازی، ترسناک‌تر نشده بود بلکه درزمینهٔ ی ترس، Resident Evil 6 نسبت به نسخه‌های قبلی با افت شدیدی روبه‌رو شده بود.

دانلود بازی

download

نظرات  (۱۸)

سلام رمز فایل چی هست

از من کد رجی استر می خواهد کد چند است

حالا این واقعی هست لینکش

 

کد میخواهد

دوستان رمز فایل رو من پیدا کردم. رمز:www.hcgames.blog.ir

دوستان کمک کنید از من میخواد بعد از استخراج کد دانلود کنم لطفا یکی اگه کد رو دانلود کرده بهم بگه لطفا🙏🏻🙏🏻🙏🏻

ببخشید از من ریجستر کد میخواد چنده رمزش

اقا یکی بگه لطفا این چه وضعشه

کد چیه

اقا لطفا یکی بگه کد ریجستری چنده میخوام کد رو بگیرم نمیره داخله سایت؟🙏🏻🙏🏻🙏🏻

سلام. لطفا خواهش می کنم کد رجیستر رو نمیذارید؟؟؟

این برای کامپیوتر هستش یا اندروید

کد رجیستری لطفا

۱۷ دی ۹۹ ، ۲۲:۲۶ میثم احمدی

سلام. خوهشا کد رجیستری رو بگید چنده؟

کد رجیستری میخواد از تو لینک ها هم نیست نه لینک 1 نه 2 بقیه چیزه هست ولی کد رجیستری نیست من حتی پیدا کردم کد رو ولی قبول نکرد اگه کسی بلده لطفا کمکم کنه

 

لطفا کد رجستیری رو بگین

الان دقیقا لینک دانلود کجاست؟

میزنم رو دانلود بازی میگه نمیشه!!!

کد ریجستری رمزش چیه من تو همین مونم بعد شرکت هم بگین 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی